|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad är det som bubblar i kupen när man stängt av min 528. Jag har nyligen reparerat kandensor samt fyllt ned ny gas, kan det ha något samband med detta eller är det i kylsystemet som problemet ligger. Mvh Thomas | |
|
Har också hört att det bubblar ibland när man stängt av men anser det inte oroande. Är väl någonstans i kylsystemet. Håkan |
|
| Hör också ett bubblande ljud i min i bland...låter typ som de skulle koka i expansionen eller nåt. | |
|
Man kanske skulle kolla vatten nivån i systemet samt avlufta! Lite orolig blir man ju över ljudet. ///Thomas |
|
|
Tjena jag har likadant på min, men jag har ny kylare vattenpump och termostat samt ny kondensor och fläkt, ny gas, har kommit fram till att det är acn som bubblar på ibland, måste juh vara normalt då allt är nytt och funkar perfekt, men kolla vätske nivåerna för säkerhets skull, men du kan nog vara lugn tror jag :) Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
|
I min e39:a kan jag däremot höra ett lågt surr hela tiden från mittkonsollen när jag stängt motorn. Ungefär som ett ur/klocka med analog visare. Är det det ni menar? BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Pärlan: Det du hör är med all sannolikhet fläkten som kollar luften, den fläkten går i ca 10 minuter efter det att du har stängt av tändningen. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Ok. / J BMW - För att det känns rätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.