|
|
|
|---|---|
|
Är inne och läser inlägg och kan inte komma på att jag sett någon tjej i forumet, jag kan väl inte vara ensam tjej bland alla dessa trevliga grabbar? Går nu iofs efter vilket alias alla har och man kan ju ha alias som inte är "tjej-relaterat". Finns det fler än jag som är tjej här? | |
|
Länk BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Monica: Länk Länk |
|
|
Vi är inte många...men vi är attans trevliga! *S* Jag tillhör nog "värstingarna" när det gäller tjejerna. Iaf när det gäller antalet inlägg. Det är iofs inte många jämfört med vissa andra här. Men det är kul att det tillkommit ytterligare en tjej. Välkommen! "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
| Lilla jag finns med här inne :-) | |
kilroy |
Med andra ord så gäller det att sila det värsta "grabbsnacket"...Mvh kilroy"Att styla en Volvo är som att sminka en gris" |
|
Kilroy: Jag tror att tjejer som är bilintresserad är ganska vana vid "grabbsnacket" och kan ta för sig när det behövs. Man får slängar och ger igen i samma takt. *S* "Bilar som inte driver bak är trasiga!" Länk |
|
|
Ha ha din signatur är så attans bra! "Bilar som inte driver bak är trasiga!" ;-) Fram för mer tjejer dock. Blir alltid roligare så. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.