|
|
|
|---|---|
|
Hej jag är spekulant på en M3 E46, har några frågor! Om en bil har Nav, betyder det inte att den ska ha TV eller gick Nav med skärm att beställa utan TV? Går det att eftermontera? Vad kostar? Om jag ska köpa denna bil vill jag kolla upp den, Bla mätarställning om den är krockad samt skicket på motorn, går detta att göra på Tex BMW i solna? Eller hjälper dom inte till med sånt där?? Mvh Tommy | |
|
Tommy_A: Om den har Navi betyder det inte att den automatiskt har Tv modulen oxså=tillval. Ja bmw Solna har den servicen |
|
|
Angående TV-funktionen så var den standard tidigare, men kostar nu extra. Eftermontering av funktionen är nog ingen omöjlighet, frågan är bara vad det kostar!? En aukt. BMW Återförsäljare kan hjälpa dig att kolla mätarställning, skick m.m. Om du har fler frågor kring M3 E46 så prova sök-funktionen. Finns massor av information att hämta. MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: När ingick den i navi modulen? |
|
| Tops på Aukt. BMW verkstäder i sthlm,s området förutom solna? | |
|
Tommy_A: DANDERYD BMW Group Danderyd Ryttarvägen 5 Tel: 08-446 58 70 Fax: 08-446 58 68 KUNGENS KURVA Bilcentralen i Stockholm AB - Segeltorp Smista Allé 31 Tel: 08-603 37 01 Fax: 08-603 37 23 LIDINGÖ Blombergs Bilservice i Lidingö AB Stockby Hantverksby Tel: 08-767 38 00 Fax: 08-765 47 74 NACKA Bilcentralen i Stockholm AB - Nacka Serenadvägen 23 Tel: 08-556 188 01 Fax: SOLNA BMW Group Stockholm Gårdsvägen 9-11 Tel: 08-735 39 00 Fax: 08-27 44 67 VÄLLINGBY Borgs Bil AB Vällingbyvägen 183-187 Tel: 08-445 88 65 Fax: 08-445 88 66 |
|
cane |
Tänk på att (analoga) TV moduler snart blir utan värde då de släcker ner det analoga nätet snart... inget jag skulle betala extra för iaf. |
cane |
Sen vill jag nog hävda att det finns en viss övertro på "koll" hos en auktoriserad handlare, det bästa sättet att kolla historik är att ringa till föregående ägare & verkstäder, tyska och svenska, och stämma av allt. En duktig mek kan förstås ofta se om den har lagade krockskador dock. |
|
cane: Allt släcks inte ner samtidigt först 2008 ska de mesta vara ner släckt. Först ut är bla Gotland 19sept 2005. Tommy_A VIsst finns det bra icke bmw aukt bmw mekar den klart bästa i stockholm är: Länk |
|
|
starre: Min 01a hade Navi/Tv, men i utrustningslistan stod det bara navi så jag antar att tv-funktionen bara följde med. MVH / Jacob |
|
cane |
starre: jag vet, det är liksom det som är poängen... eftersom det funkar idag får man betala en premium för det, men när det är dags att sälja vidare om några år har den dyra funktionen blivit en tegelsten... ingen stor grej kanske, men ändå nåt att tänka på. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.