|
|
|
|---|---|
|
Jag kikade lite på LeatherZ ( Länk ) och såg det lilla oljeflask-fodralet de säljer. Enligt dem är det BMW orginal och säljs i Europa, men jag kan inte hitta något bmw part.nr någonstans. Har googlat, men utan lycka. Någon som vet? Vill ju beställa det via bmw istället för från usa. Den funderingen ledde mig vidare till min nästa fundering. - Reservdunk till M Coupén. Med bara 50 liter i tanken kan man med lite inspirerad körning lätt få problem om man inte håller koll på mätaren i tid. Finns det någon som har en snygg och smidig lösning för en dunk? Kanske något snyggt färste eller så? | |
|
.arvid. : Det är nog inte så smidigt att ha en dunk bak i Coupen för det kommer lukta fint med bensin i bilen med tanke på att den är helt öppen. När det gäller LeatherZ har jag köpt prylar därifrån och det är ett bra företag. // Doggeli |
|
|
Jodå, jag har också beställt prylar från leatherz tidigare och det är inte leatherz jag är orolig över, det är tullen jag vill slippa. Och om den finns i sverige så vore det ju fånigt att beställa den från usa... Tror du verkligen det skulle lukta bensin? Har en dunk baki mina föräldrars gamla volvo 940 och jag har aldrig varit med om att det luktat bensin i den? Eller menar du att det kan komma att lukta bensin om dunken råkar ut för någon liten olycka? |
|
| Jag har haft dunk i bilen (ej i M Coupen)men annan bil för vattenskotern och där kunde lukta bensin. Men det skulle säkert fungera att ha en dunk som inte luktar. Jag bara tänker efter man har använt dunken så sölar man alltid lite vilket gör att det luktar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.