AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
433

Fel på stolsvärmen

migge
Hej!
Har problem med stolsvärmen i passagerarsätet. När jag trycker på knappen så blinkar den till bara. Någon som haft samma problem? Dyrt att åtgärda? Kan man fixa det själv? Verkar vara dålig kontakt.
Tacksam för svar!
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
är de möjligt att jag inte har några stolsvärmare överhuvudtaget?????
jag hittar inga knappar *asg*
någon som vet??

King of the road
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
Hittar du inga knappar så har du ingen
clr
Jag har oxå problem med stolsvärmen men på förarsidan knappen verkar ok men det kommer ingen värme.
Är det någon som meckat med slingorna i stolen för det känns som felet ligger där?
Visa användare
254
hugabuga
323 -85
325 -89
320 Tourin -89
Jag har oxå fel på min värme på förasidan, det kommer bara värme i ryggstödet...
Det är ju rätt jobbigt när man ändå har jacka på ryggen när det är så kallt att man behöver värme på...
Känns som det är rätt jobbigt att mecka sönder hela sätet för det. Nån som har nån koll på om det kan vara nåt annat?

/Peter
An
282
Andy
325ix Touring -07
328i Sedan M-optik -96
migge: kolla om det inte sitter nåt växelrelä som slår till när man trycker på knappen, borde ju sitta i nån reläbox nånstans i så fall.

mvh Andy

/Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96.
hugabuga.. har du bara värme i ryggen så har med all säkerhet slingan brunnit av i sitsen, du måste klä av sits delen och sätta i en ny värmedyna.. Ryggdelen är ju inte lika utsatt som sitsdelen och brukar hålla längre.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.