|
|
|
|---|---|
|
hej! har en gammal 320 e36 -91 som måste säljas pga av studier. Vad kan den vara värd, skicket är bra och den är ny bes. Nakdelen är att den gått 27 000 och är tyskimport. utr: m5 orginal fälg, vita blinkers runtom. m3 speglar, ratt, spak. mycket bytt, kylare, vatten pump, länkarmar, styrleder, spindel leder. Kan 35 000 vara rimligt? | |
|
Hej, Detta borde nog ligga under Värderingsforumet men här kommer min syn på det. Nej det är tyvärr inte rimligt om det inte är en coupé med massa utrustning, skinn osv och i toppskick. Jag sålde i förra veckan en 320-94, svensksåld med fungerande clima, full bok och 18000 mil. Nya sommar och vinterdäck. Blev inte direkt nerringd och jag hade den ute för 36000kr. Efter några tusen prut är den nu såld. Begagnatmarknaden är ganska död just nu. Mvh John |
|
Kreuzspeiche |
35000 är för högt med tanke på årsmodellen och "milen". X<25000 är rimligare. |
| fin bil för 25000 isåfall det får man ju ge för en gammal volvo... | |
|
Nån 1000 lapp till borde du få,gäller bara att hitta rätt köpare! Men en 320 av första modellen av e36 är inte precis lättsåld,320 i huvetaget är inte speciellt lättsålda,med något undantag från coupen.. Men sätt ett lite högre pris än du tror du kan få,får du den inte såld är de bara att gå ner något.. |
|
| Tyvärr inte lätt att sälja bmw, och framför allt inte med 2,0L motorn. Bra för dom som skall köpa, men tråkigt för den som säljer. Jag skall själv snart sätta ut min 325i, och jag fasar över hur lågt jag kommer bli tvungen att släppa den | |
|
kan ju säga att det är rätt dött på marknaden då jag har haft min ute för att jag är i behov av en kombi pga hund... men med de skambud man fått per telefon så har jag hällre behållt bilen än att vräka borten.. inge fel på den så jag kan lika gärna behålla den även om den är en aningen opraktist när man har hund på 55kg... så det ser inte så ljust ut för den som säljer en BMW idag tyvär... räknar man värdet på bilen så får man ett högre pris än om man jämför priet med efterfrågan :( BMW Williams F1 Team. |
|
|
min far kan ev. vara intresserad av din 320 då han total vägrar att låta syrran köra hans bil.. å min bil för den delen ;) ska höra med gubben om det kan vara en intressant för lillsyrran.. BMW Williams F1 Team. |
|
|
Okej! tack för er hjälp, nu vet jag på ett ungefär vad som gäller. Tänker dock inte sälja ännu. Live your dream, fuck the mainstreem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.