AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
707

Någon kollat denna 325i Cab-95?

Någon som varit å kollat på denna Länk ? Har sett den ute på annons för några månader sedan när jag var på jakt efter e36:a Någon som kollat på den och kan säga något om bilen? Är på jakt efter en e36 cab å denna verkar vara väldigt fin. Vad tror ni prutmånen är på den? Tycker den ligger högt i pris.

Skriv gärna era tankar!
Visa användare
586
wdac
325i -05
ser fräsh ut och stämmer milen så är den nog rätt fin å stått inne om vintrarna, de gör rätt mycke... priset verkar ligga där runt kring på cabarna, ta me dig 120K titta på bilen å bjud vad du känner för är värt för bilen...

BMW Williams F1 Team.
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Tycker den ligger lite högt i pris men har rätt utrustning och snygg färgkombination samt svensksåld. Tror på ett slutpris runt 110 000 kr.

/Rickard
Har också sett bilen tidigare och tycker den är helrätt!
Stämmer milen och s-bok finnes så hade iallafall jag räknat denna bil högre än många andra cabar.
Kombination med detta läder och svart bil är läckert...
Men som tidigare inlägg ta med dig pengar och bjud vad du tycker det är värdt. Hoppas bara den är manuell då dessa oftast står högre i pris och även är mer lättsålt.
Tycker också att färgkombinationen är helt rätt.
Är den i riktigt bra skick och har full servicebok så
är det möjligt att prutmånen inte är så stor.
Skulle jag vilja haft en sv såld E-36 cab så hade den ju
legat mycket bra till. Hellre betala lite extra för en fin
väldokumenterad bil.........
Kanske kostar denna bil några tusenlappar extra men antagligen har man igen dessa tusingar när denna bil inte går sönder stup i kvarten som andra importerade lågpris-325:or på blocket troligen gör.... Denna bil blir nog en fin affär i längden
Jo den är den absolut snyggaste 325:an ute. men är den värd så mycket mer egentligen? har hittat en annan mycket fin bil strax under 90.000
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.