|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
För att få bilen att låsa sig själv när hastigheten når 20 km/h måste bilen kopplas upp mot en dator hos någon BMW-verkstad. Finns en hel del olika inställningar som tidigare nämnts, ju mer el-prylar du har desto fiffigare kan det bli :) Verkar galet att det ska kosta 2500:- att fixa detta, jag fjäskade lite för en mek på jobbet och han fixade det på 15 minuter ungefär. Ställde då bl.a in låsningen på dörrarna(man kan även få så att ett tryck på öppna-knappen bara öppnar förardörren och ett till resten av bilen...amerikanskt eller hur ;) ) |
|
| Fönster-funktionen är smart, tänk när man kommer ut till bilen en varm dag...bara att hissa ner rutorna innan man hunnit komma in i bilen och låta värmen vädra ut :) | |
|
den mest användbara funktionen som ej går att programera är att när man aktiverar larmet, så ska rutorna gå upp om de är ner hissade. jag frågade hos bmw och de kunde inte hjälpa mig med det. tråkigt!! sedan har ni backfunktionen i höger sidospegel, som vrids neråt så att man kan se trottoarkanter lättare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.