|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Är nära att köpa en M3 -94 induvidual. Bilen är billig och säljs av en firma jag känner till väl. Hissade dock upp bilen idag och märkte att den läcker besin..nånstanns över växellådan.. NÅN som vet VAD det är som läcker..jag såg inte det för det var så jävla trångt och nerbensinat överallt. Är det nån slang eller pumpen, nån packning??? Är det en skitsak så köper ja fömodligen bilen. Tacksam för svar! MVH: Henrik ///M3 | |
|
Troligen e det en slang.. eller rör.. Kan väl inte vara pumpen då den sitter där bak i tanken. Mvh Jojje |
|
|
Okej, nej, säger du det så:) Borde väl vara ett bränslerör/slang, frågan är om det är jävligt att byta det...det är ju hur trångt som helst.... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
hej samma sak hände polaren inte så länge sen. Det var slangarna som va dåliga- inget dyrt. |
|
|
OK. Tack för svaren. Har pratat med kompisen som jobbar på firman och dom lovar att fixa det innan, så nu är man nog snart M3 ägare igen...lagom till semestern...:=)) MVH: Henrik ///M3 |
|
| Låter som nån koppling vid bränslefiltret, det sitter under en plastkåpa bredvid vxl lådan | |
|
Bra att du sa det mosse, låter inte helt osannolikt. Ska be dom kolla upp det där...det löser sig säkert.( hoppas jag) MVH: Henrik ///M3 |
|
| Väldigt ofta när bilar stått länge börjar de läcka bensin, ofta vid filtret. Inget att oroa sig över. | |
| soppan kommer ev från slangaran som går in å ut i railen. brukar kunna läcka där vanligaste stället vad jag vet.. för att de är så drygt att byta dom med! | |
|
Verkstaden har fixat det nu grabbar. NU ska ja diskutera om priset bara...... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Bilder??? Min M5 E34: Länk |
|
|
Det kommer...................den är inte ute på nån annons än. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.