|
|
|
|---|---|
| Pratade med gubben som jobbar på bmw-verkstaden här istan idag och frågade honom ifall jag kan använda förra 3 seriens alltså e36ans fälgar till min e46a... Detta gick tydligen att få på men han påstod att spårvidden blev annorlunda... det var tydligen något som inte blev riktigt bra så han rekommenderade fälgar avsedda till e46 istället... stämmer detta? någon som har testat själv? | |
|
Nonsens, det är samma "inpressnings-familj" på E36 och E46. Sök, detta har varit upp massor av gånger. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mjo jag har redan gjort det, det var därför jag blev konfunderad... Men... Jaja bra att kolla upp extra mycket innan man eventuellt köper fälgar:) ´tack |
|
| Kör på bara, jag har haft både 15, 16, 17 och 18tums E36 fälgar på min E46 kombi utan problem. | |
|
Länk Lite info om vad som passar vad. MVH |
|
|
Stämmer det verkligen, har inte E39 och E38 samma centrumhål? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
likadant :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
tsaros: det är bara E39 som har större nav. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.