|
|
|
|---|---|
|
På ett av säkerhetsbältena bak har någon (barn) lyckats rita med en bläckpenna, finns det något bra tips för att få bort detta? /David | |
bustorp |
Ett tips är thinner på en Topz för att testa om det löser utan att bleka....... "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
Finns det ingen risk att thinner löser upp materialet som bältet är tillverkat av? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
bustorp |
Det finns risker med allting. Jag vet att det funkar på äldre, ljusa bälten. Något annat kan jag inte ta ansvar för. Det är upp till var o en om man vågar testa. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
Far till en kemtvätt jag brukar fixa bort bläckfläkar och tuggummi till taxichaffisarna istan. Det går på ett kick och blir ingen skada. mh Länk |
|
| Ett tips är att använda ren bensin. (Inte från bensinmacken!) Den har fungerat kanon bra. Jag vet inte var man kan köpa den. Eftersom jag köpte den i Danmark för 6-7 år sen hos en vanlig mataffär. Den har hjälpt mig väldigt mycket. Kanske nån som vet var man kan köpa den? | |
bustorp |
Det är nog inte helt fel med bensinen heller...... Tror det finns på Apoteket och färgaffärer. Kemiskt ren bensin tror jag att det heter. "Ödmjukhet inför kunskapen" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.