|
|
|
|---|---|
| Hej har i tankarna att köpa en bmw M5 e34 o undrar om någon har filmer på sin M5a eller vet var det finns?? har sökt hela natten =P tack på förhand | |
|
Jag vet inte vad det är för filmer du är ute efter, men här har du några: Min kompis M5 3,6 (han glider om min gamla 750 E32 lite försiktigt): Länk Far mins M5 Touring (låter gott): Länk //Schnitzer |
|
|
Hur många hästar är det i den där maseratin? Härligt ljuuuuuuuuuuud måste jag säga :) |
|
|
Delerium*: Det är 320 hk. //Schnitzer |
|
|
Jag har några trevliga filmer på datorn. Min M5 E34: Länk |
|
| Trevlig film Schnitzer.. Gamla minnen :) Blev ju någon till igår.. | |
| Mfemman kan du slänga upp dom så man kan få titta? =) | |
|
jag kan inte se dessa snuttar. Vad e det för codecs som behövs??? |
|
| skulle vara skoj med fler film klipp.. ska ju förmodligen köpa en m5a snart om banken säger ja =P filmer på allt som har me m5an e34 att göra =) tack | |
|
Mocke: är .mov filmer, du kan se dom med quicktime player. --- Min BMW - Länk |
|
|
///Misano: Ja, filmen igår blev ruskigt bra. Det var ju helt otroligt vad det matade om. Ska försöka få med min kamera nästa gång så vi kan få lite större upplösning. //Schnitzer |
|
|
Här är en till film på min kompis M5 3,8 med Supersprint sportsystem (låter också gott): Länk //Schnitzer |
|
| den sista länken hittade ingen fil... mer mer mer =) | |
| nu funkade den =) mer filmer snälla =) | |
|
www.vidload.de har de bästa filmerna med både E34, E39 och E60 M5. Sök i avdelningen "M Misc". -M5 E34 Limousine register Länk |
|
Smiley© |
Här finns lite olika BMW filmer Länk /Thomas |
| Har njutit av filmerna tack! | |
|
Fanns lite filmer där, men inte så mycket för M5 E34. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.