|
|
|
|---|---|
|
Surfade in på en tysk sajt och fick syn på en M3:a 2004 som gått 27.800 km. Priset är på 10.400 Euro. Är detta verkligen sant? Är det bedrägeri av något slag? Är det jag som fattat fel...jag menar ca 106.000 svenska lappar för denna bil, det e ju bara att åka ner imorn och köpa eller nåt. LÄNK till sidan jag nämner ovan: Länk | |
|
Glöm det!! Skämtannons eller bedrägeri. När det är för bra för att vara sant... |
|
|
Bedrägeri.. Han vill säkert att du sätter in 20% på nått konto, sen kommer bilen... Bilen ser ut att stå i USA... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
En sak är bra med din tråd. Det är att du faktiskt reflekterar över att det kan vara ett bedrägeri. Flåklypa |
|
|
Det vanliga bedrägeriupplägget... ___ //Ulf |
|
|
Standardupplägget från de sluggona som försöker blåsa folk på pengar. De använder ju nästan alltid bilar i riktigt toppskick samt ofta bilar från USA. Glömt det! //Schnitzer |
|
|
Allright, misstänkte det. Tack för svaren!! Nu ska jag koppla in Leffe GW...(skojar lite) Förresten-vad skulle ett bra pris i tyskland vara, på ett ungefär alltså, för en M3 2002-2003? Har ni någon uppgift om det? |
|
|
Ungefär 3-4 gånger mer än i den annonsen...;-) Skämt åsido, beror mycket på årsmodellen, mil och utrustning. Lättast är väl att gå in på www.mobile.de och göra en sökning. Då får du rätt snabbt en bild av prisläget. Skippa dom allra billigaste då dom ofta är billiga av en anledning. Gör även en sökning på www.bmw.de så hittar du alla bilar som finns hos BMW-återförsäljarna. Oftast något dyrare men i regel mycket fräscha. ___ //Ulf |
|
|
Kan d va den vita färgen som drar ner priset? :) he he Länk Mvh mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.