|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett par AC Schnitzer fälgar (splitt). Problemet är att min ytterrimmar har blivit skadade. Skulle därför lämna in dom på svarvning och lägga på ett nytt lager klarlack. Nu till problemet! För att ta loss alla småskruvarna som finns på fälgen (Detta måste göras sa dom på firman). Så måste jag få tag på en specialnyckel. Denna är nästan som en Torks eller vad det nu heter. Men denna har lite färre kanter. Firman sa att dom ringt till Schnitzer för att eventuellt få köpa en, men dom bara vägrar att lämna ut en =( Svaret dom ficka var att jag gärna fick köpa en ny fälg =) Skjuter kanske rakt i lufen nu? Men är det ngn som har eller vet var jag kan få tag i sådana här nycklar. Skulle vara mycket tacksam för lite hjälp här... snälla!!!! BMW åt folket! | |
| Jag skulle ta och slipa om en nyckel, skruvmejsel så att den passade till fälgskruven, kan du itne ta en bild på skruven så jag får see hur den serut. | |
|
Jo det kan jag! Det jag glömde o skriva, var det är en "utvändig" Torks. Inte som en insex skruv. Utan som en mutter med 10 kanter. Förlåt jag är inte så duktig på detta =) Det är två olika storlekar ca 8 resp 10 mm. Hjälpte detta ngt?? BMW åt folket! |
|
| Kolla upp med OCL-Brorssons Länk om de inte kan fixa fram en nyckel, det är de som har generalagenturen för AC/Schnitzer i Sverige. De har ingen direktförsäljning själva, men ring och hör om de kan fixa fram den och isåfall kan du gå till någon av deras återförsäljare och beställa... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.