|
|
|
|---|---|
|
Nu är det så att jag har glömt å köpa kopparna till fjädrarna, köpte Jamex fjädrar men totalt glömt kopparna iaf i fram för det vet jag att de ska vara koppar men i bak vet ja inte, behövs de några "koppar" bak oxå som itter i botten? iaf skulle nu behöva veta vart ja kan få tag på dessa snabbast möjliga? då ja nu står med en nedmonterad bil som behöver sina nya fjädrar rätt omgående :) kan de finnas på Mekonomen tex? eller någon hemsida som kan leverar lite halv fort? är tacksam för svar å tips :) MvH WDac BMW Williams F1 Team. | |
|
här är två bilder på koppen som är för stor för JAMEX fjädern Länk Länk BMW Williams F1 Team. |
|
|
tror nog du fått fel fjädrar i så fall..... varför skulle det vara andra "koppar" till jamex-fjädrar? _______ /Chrille |
|
|
vet ej därför jag frågar :) BMW Williams F1 Team. |
|
|
har kollat upp lite mer nu.. Stylabilen.se har skickat ett par fjädrar som passar på e36 fram till 05/92 å min bil är byggd 12/92 behöver där med en annan modell på fjädrar, har ringt Stylabilen.se men får inget svar, bara mobil svar. BMW Williams F1 Team. |
|
|
Har nu talat med Stylabilen.se och de skickar upp rätt modell på fjädrar till mig redan idag. snabbt å bra jobbat Stylabilen.se BMW Williams F1 Team. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.