|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken förtäljer. Jäv.. sat... ungjäv... att dom inte kan låta ens förban.... egendom va ifred. Hela jäv..ns bilen repad!!!! SKITOCKSÅ!! De var den semestern det! Såja nu känns det lite bättre. Tack alla! Nära bankar ingen bäver! | |
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej -Phil |
|
|
Joooooooooo! FAN också, vaknade precis till den bittra verkligheten. Nu ska jag ut jävelungs jakt!! Nära bankar ingen bäver! |
|
| Se till att skaffa skadegörelsetillägg i din försäkring så slipper du i alla fall självrisken. Ett måste för alla tyskbilsägare... :( | |
|
Gör ont när jag hör sådant om den gamla bumsen. Hade du hunnit snygga till henne också? -Phil |
|
|
God jaktlycka tyvärr det enda sättet odågor lär sig på är smärta/stryk dvs sin egen medicin -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
tyvär man kommer inte ifrån sånt skit. MVH-V8 |
|
|
Man blir så förbannad!...Satsa på trådlösa övervakningskameror eller elschock kopplat till larmet! Eller byt ut larmsirenen mot en värsting industrihorn, så hör du direkt och tar dem, eller blir de döva åtminstone...:) BMW 4EVER Bilen: Länk |
|
|
Philip: Jadå nog var det tillsnyggat alltid, men efter tre dörruppslag, en medveten "dubbel nyckel repa" på höger bak och en parkerings skada på höger bakskärm inom tre månader! TREEE MÅNADER!!! Folk är fan inte kloka! Och nu det här, börjar så smått tappa tålamodet om man säger så. Det jag inte kan få in i skallen är hur jävla nonchalanta folk egentligen är. Om det nu blir så att jag tar en på bar gärning....................! Nära bankar ingen bäver! |
|
| Även medelålders män kan vara avundsjuka. Eller du kanske såg att det var ungar som gjorde detta? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.