|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ska de va, ska det vara skinn. gärna ljust, snyggare och inte lika hett på sommarn. /Fredde. Min bil Länk |
|
|
Ni "läderbögar" bör ta en titt på t.ex. en E39 Alpina med Alpinas fina tyg ( Jarls har flera) då inser man att tyg verkligen inte är något "snål val för dom som inte har råd med skinn" utan ett fullgott alternativ, men jag håller med lukten är svårslagen... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Skinn är snyggt men det är för varmt på sommaren och tokkallt på vintern. På nästa BMW ska jag ha delläder det borde vara den perfekta kompromissen. Keep your distance! |
|
|
Glömde, nackdelen med tyg är att det är väldigt svårt att få bort fläckar helt och hållet. Keep your distance! |
|
|
Skinn ska det ju va:) Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| Det är bara skinn som gäller på fina bilar, helst ljust. Det ger en mycket skönare känsla och är vackert att se på. Luktar dessutom gott och klarar sig om någon skulle spilla något. | |
| Jag tycker också att skinn slår tyg rätt lätt. Givetvis krävs det vård, det kan bli varmt på sommaren (kallt på vintern har jag aldrig haft något problem med pga stolsvärme) men som helhet tyker jag ändå det viner över tyg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.