|
|
|
|---|---|
|
Vet inte särskilt mycket om avgasbandage så jag skulle gärna vilja ha lite synpunkter på det! Tack på förhand! Min Bil - Länk | |
|
Det är bara konstgjort andning med bandage. Satsa dina slantar på nytt eller rostfritt, varför inte ett supersprint från FORZA, eller nåt liknande. /Mats |
|
|
Har redan bokat tid för rostfritt sportsystem inkl. race-kat.... Min Bil - Länk |
|
|
Värmebandage flyttar värmepunkten längre bak i röret...så linda du dina grenrör så slipper den varma luften komma upp i motorutrymmet..motorn går alltid bättre av kallare luft.. MVH Klas Klas Östling Volvo Team Extreme |
|
|
Jepp, har beställt avgasbandage från Motordnord :) Min Bil - Länk |
|
|
Tänk på att det dammar rätt mkt när du lindar och är man minsta lilla svettig så fastnar dammet på dig och du kommer att klia dig in i nästa århundrade. Mvh Alfred som ägnat natten åt att linda avgasbandage :) |
|
|
Haha Ok :) Gick det bra o montera det då? Man behöver väl inte ta loss grenröret? Min Bil - Länk |
|
|
Klart du ska ta loss grenröret när du ska slänga dit bandaget..blir lätt de snyggaste/bästa resultatet då!! Alfred:använde du för bandage som kliade så??Låter nästan som du inte använde vanligt bandage..finns ju olika,en del lindar man torra o dom kliar inte..andra ska man blöta innan montering...Läste du monteringsanvisningen tro? ;op MVH Klas Östling Volvo Team Extreme |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.