|
|
|
|---|---|
|
Den här Länk känns väl lite för billig? Någon som kollat den? ___ //Ulf | |
|
Han kunde åtminstone skaffat en egen bild : Länk Förmodligen går det ut på att man ska sätta in 5000 i handpenning på hans konton för att han ska hålla bilen, sedan kan man glömma dem…. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
När någon kallar sig för "privat", "passat", "BMW", "Volvo", "säljare" el dyl ska man dra öronen åt sig anser jag. Varför kan de inte ens skriva sitt riktiga namn som är omöjligt att mörka vid bilförsäljning....har fortfarande inte fått något bra svar på den frågan.... |
|
| Verkar skumt. | |
| Ja det är absolut något skumt. Jag ska maila honom så får jag se.... | |
| Håller med! Annonsörer som heter "BMW" osv går bort på en gång nästan. Förstår faktiskt inte varför folk inte kan heta det dem heter.... ? Då är det ju någoting skum... | |
|
Annonsen är borta. Om bilen verkligen fanns till det priset så är det ju klart att den såldes på 2 minuter. Mer troligt är ju att något inte stämde...Har i alla fall inte fått något svar på mitt mail till säljaren. ___ //Ulf |
|
| Jag har heller inte fått något svar efter att jag skickat honom ett mail men det var ju väntat. | |
|
Nu verkar samma bil var på annons igen, dock så är priset uppjusterat en hundring och således inte lika sensationellt... Ny bild med svenska reg-skyltar och annonsören använder ett riktigt namn. Kan det vara att han läser här på forumet? Länk ___ //Ulf |
|
|
vanvittig flott bil! Noen som har peiling på hva den koster å få inn i Norge? ___________________- www.E60forum.moo.no Et forum for oss med BMW E60. forum for oss svensker, Nordmenn og Dansker. 2 administratorer bir gitt. første mann til mølla. besøk oss nuh! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.