|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Jag och en kompis kommer också, så det blir två bilar till. | |
| Jag och en kompis kommer också, så det blir två bilar till. | |
| Jag och en kompis tittar förbi, räkna in två bilar till :) | |
|
jag kommer oxå! så en bil till iaf ;) |
|
|
Hahaha...Det tar inte mer än 15 min o raka till en sommar frilla....Vi får väl se! Länk |
|
|
1BJÖRN: haha..kommer kanske med M3 inrakat i nacken?? haha vem vet :P |
|
|
Då vart man hemma. Trevlig tillställning, ca 40 bilar skulle jag tro.. Samling på Paulssons Bil, alla körde genom stan ner till Larödbaden stannade till där. Inget regn förutom ett par droppar.. men men.. vad kan man begära? ;) Trevligt iaf.. |
|
|
När vi skulle ge oss av från Paulssons bil hamnade jag av någon konstig anleding i täten och jag hade ingen aning om vart vi skulle, så jag rattade in på Sofieroparkeringen det blev lite knix med det löste sig som tur var :) Mycket trevligt initiativ av dem som drog igång träffen. Kul att så många bilar kom med så kort varsel. Hoppas på fler träffar i HBG i sommar !! Mvh/ Jacob |
|
|
Takk alle sammen for et flott treff ! :) Visstnok var det 50 biler på det meste når vi kjørte fra Paulssons bil. Håper vi kan gjennta dette i løpet av sommeren! Kanskje legge inn lite grilling ved parkeringen nede ved stranden feks. Eller lite kjegle/Konkjøring.......kom med forslag! Asys: Veivalget var jo veldig bra syntes jeg! Parkeringen ved Sofiero fungerte jo fint som en oppsammling slik at man fikk med seg alle videre. Igjen takk og på gjennsyn! :) |
|
|
Tack allesammans för en trevlig kväll... Hoppas på fler träffar :-) Är det någon som har bilder från träffen som är sugen på att lägga ut dom? Mvh Petra |
|
|
Vilken TOPPENTRÄFF! Tack så mycket allihopa för en helt underbar kväll! Speciellt stort tack till Malte och NöjdE30 för en 'efterträff' med många skratt! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
V12 LeMans |
Ja det var trevligt att träffa bl a Emil med sin fina M5 e34 (som har varit uppe på forumet då den var till salu i Malmö) Jag smet lite tidigare för att testa bilen med nytt Bilstein BTS B12-chassi . ( sänkte bilen mer än vad jag trodde ) Underbart chassi vid forzerad(inhandlat på Forza) körning . ;-) Nu känns det som man skulle vilja ha mer kraft i maskinen , ;-) |
|
Tack för en trevlig kväll! Helt underbart och se att så många och tok fina bilar kunde komma! Måste bli en repris på detta lite senare i sommar! Länk |
|
|
Ja, det var kul att se så många fina BMW och att få ett ansikte på några av användarna på forumet. Trevlig träff! |
|
| Jepp helt klart kul att träffa alla kändisar här på forumet och att få köra bakom en "norsk" E39 M5 med riktigt gött ljud :) | |
|
Är det någon som kan lägga upp lite bilder från träffen? Det fotades ju friskt på alla håll o kanter. Mvh Björn Länk |
|
|
Maila era bilder till mig så lägger jag upp dem. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Lyckad träff, tyvärr för kort bara. Tack till alla som ställde upp. Vi ses säkert igen snart. MVH Dean |
|
|
Noen bilder fra treffet: Länk :) Og takk emil! :) Noen som har noen flere bilder ? Når skal vi ta neste treff ? 28/7 ? |
|
|
Tack tack!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.