|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min täckplatta för air bagen har slagit sig något och jag skulle vilja byta ut denna. Kan man byta den separat? hur? Man vågar ju inte rycka å slita innan man vet att det går att köpa nytt =0) | |
|
Det är passagerar sidan jag syftar på! Glad Midsommar! |
|
|
Du får nog ge dit till tåls på måndag så du kan ringa bmw och fråga, eller ladda hem ETK och rota i den och se om du hittar delen. //Magnus |
|
|
Själva plattan som ligger på instumentbrädan går enkelt o lyft bort, därunder ser man då airbagen. Skulle tro att även den kåpan finns o köpa, konstigt vore annars....... ///Magnus |
|
|
jag tog mig friheten att rota lite i etkn och hittade som följer... skydd för airbagen finns i ett par olika färger, listar reservdelsnummerna här för resp. färg! Skydd: 51 45 1 964 691 Skydd Silbergrau Dkl (Dunkel?) 51 45 8 141 506 Skydd Ultramarin: 51 45 8 141 507 Skydd Pergament Dkl (Dunkel antar jag!) 51 45 8 141 508 MVH Johan K |
|
|
Nr 2 Länk , men räkna med ca 1200 kr!!! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tackar för svaren! 1200 var ju lite saftigt.. ska försöka böja tillbaks den till dess usprungliga form med våld och värme!=0) | |
|
måste säga att du Erik W är ju helt enorm,,,, var hittar du allt????????????????????????????? det finns ju inte en ända fråga utan att du länkar till det, fantasiskt,,,,,,,,, nu ska jag ta en- eller fem öl till. glad midsommar :-))))))))))))))))) MaJ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.