|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Att dämparen bottnar är att den går till stoppläget i botten, alltså den kommer inte längre. sätter du dit 80mm fjädrar och originaldämapare så tror jag inte ens du behöver lyfta bilen för att fjädrarna ska hänga löst. Rickard |
|
|
ok, men jag tycker det ser ut som den är rejält ihoptryckt fram? hur blir det med 60 fram då? på en 525 E34 touring. blir det extremt stötigt också? [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Jag vet inte hur det blir men jag tror det blir snyggt. Jag haar funderingar på att sänka min 70/50 till sommaren. Ett tips: gå in på galleriet och kolla på danne jakobssons 525tds-92, den är sänkt 70/50. Rickard |
|
|
jo, den var ju låg och fin, men jag tycker den såg för låg ut där bak, lite framåtstuk ska det ju vara, mera luft i hjulhusen bak än fram, inte tvärt om. mardrömmen är ju som en gammal volvo 245 som är fullastad ser ut, en halvmeter mellanrum mellan skärmar och däck fram. men 60/20 kan jag tänka mig kanske... frågan är ju hur framkomlighet och komfort blir... och om det går att montera utan vidare ombyggnad. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.