|
|
|
|---|---|
|
nån som har gjor detta,, eller dylikt Tex: tagit dän allt uttan skällva skalen sen satt nån kant innifrån å lakt på massa "kit" eller nån sådant har ingen lust att köpa en lucka för 1500:- i glasfiber... lättast möjliga,,, tacksam för svar... /// knoddas | |
|
antingen kan du, 1 svetsa igen luckan 2 skär bort takplåten och ersätt den med pålåten från en bil utan lucka. 3 byt hela taket på bilen, skär vid A. B och C stolpen 4 skärbort takplåten och ersätt det med ett kolfiber tak ;) /Pelle |
|
|
borde ju gå att göra nått svettsa en kant som man lägger luckan på. sen kittar igen den?... så det ser utt som man har en tak lucka uttifrån fasst den ej fungerar... om du undrar varför jag vill ha dän den är det för att jag ska köra uttan inner tak å ser för jävligt utt med taklucks skiten, å alla drennerings slangar Mm, /// knoddas |
|
|
jag bytte hela taket på min pga att det hade rostat sönder runt takluckan ! lägger man ner ett par timmar på att kapa stolparna perfekt så är nog det enklast !, syns absolut inga märken efter mitt takbyte ! |
|
|
känns som så mycket jobb min är hellt perfect å fin,,, bara att ajg ska köra uttan inredning å ser skit utt innifrån med drenering. mm ,,, plus att jag vill spara litte vikt den känns litte fel placerad. /// knoddas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.