|
|
|
|---|---|
|
Det finns ju ett antal BMW tidningar på pressbyrån, vilken är bäst om man vill ha tester av nyare BMW:ar och nån gammal klassiker och inte vill ha en Spoilernytts tidning? Keep your distance! | |
|
Jag rekommenderar Total BMW. /Masten Sökfunktionen - Underskattad! |
|
|
BMW Magasine kan jag rekommendera...toppentidning! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Och ingen av dom två tidningarna har spoilertrimmade BMW:ar? Keep your distance! |
|
|
Total BMW. Juninumret 2001 var läsvärt :D /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
VMW magasine är en seriös tidning....inget spoiler stuk på den inte...;) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
BMW skulle där nog stå... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Total BMW är bra, men innehåller lite för mycket styling för min smak. Tror inte jag förlänger min prenumeration, ska prova någon annan blaska istället :) Mvh, Kalle |
|
|
Total BMW är helt ok, men innehåller precis som Kalle säger, lite för mycket styling. Det finns trevliga tyska BMW-tidningar som verkligen är läsvärda. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer, Tips om namn och hemsidor till de tyska tidningarna, tack :-) Mvh, Kalle |
|
| Total BMW skulle jag rekommendera. Tycker inte att det är speciellt mycket osmaklig styling där.. Gå in på Länk och kika! | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Med tanke på att "Total BMW" ingår i Förlag Albinsson & Sjöberg, som även ger ut "Spoilernytt", så är det förvånande lite influenser därifrån, tycker jag. Rekommenderar också "Total BMW" då jag tycker "BMW Car" har blivit sämre idag jämfört med när den var ny i mitten av 90-talet.. |
|
Kalle Hansen: Finns en tidning som heter BMW Scene Länk som är en hyffsat bra tidning. Sedan fanns det två till som också var bra med lite "oldtimer"-stuk, men kommer inte exakt ihåg namnen. Såg de tidningarna nere i Bayern. Har försökt hitta de på internet, men har inte lyckats. //Schnitzer |
|
|
Mr.Nullzwei, Total BMW ges sedan senaste numret ut av Future Publishing Co. FABAS tycks ha sålt tidningen av okänd anledning. Mvh, Kalle |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Kalle: Okej? De har ju haft alla möjliga sådana tidningar, om Ford och liknande.. Det är inte så att ett namnbyte har skett bara? |
|
Mr.Nullzwei, Nix, det är inget namnbyte. Schnitzer, Tack tack :) Mvh, Kalle |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Albinsson & Sjöberg har sålde hela den engelska delen, A & S Publishing , i januari i år. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
Mr 435 1602-72
Kalle o Bert-Ola Runesson: Ja, vad säger man? Jag tycker jag läser de där tidningarna från pärm till pärm men jag får visst skärpa mig! :) Glad midsommar! |
|
Ingen som gillar BMW Car? Keep your distance! |
|
|
Total BMW är bäst, även om jag efter ett halvårs prenumeration kan bli lite less på sättet de skriver på och icke-original-bilar. BMW Car läste jag alltid förut men den känns billig och oengagerad jämfört med TBMW och är inte i närheten av lika snygg rent grafiskt. Sen att det inte var några motorbilder på M1 Procar:en i näst senaste nurmet är skandal! (Tror dock det berodde på sidbrytnings-misstag). |
|
| Har själv under en period köpt både TBMW och BMW Car och tycker personligen att BMW Car är roligare att läsa men att TBMW är bättre om man vill ha fakta om ex beg bil. Senaste nr av BMW Car har mycket M5 i sig och ser fram emot att sätta mig ute i solen och läsa den imorgon :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.