|
|
|
|---|---|
| Hur mycket bör det få kosta att byta spindelleden på en E36-94 | |
|
Själva leden går på runt 500kr. Arbetet kanske 700kr. Man brukar även göra en framvagnsinställning efter en sådan operation och den kostar ca 900kr. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag köpte spindelled för ca 250 kr på mekonmen, gjorde arbetet själv och en fyrhjulsinställning hos däckhandlare för ca 500 kr. Det är klart att det kan vara lite jobbigt att trycka ur den gamla och få i den nya leden men med lite fantasi och ett ombygt skruvstäd så kommer man billigt undan. |
|
| bytte mina för inte länge sen..verkstaden tog 900 och spindeleden gick på 250.. | |
|
Erik-s>>>> Håller med om att skruvstäd gör sig bra som press :p Bytte båda mina för typ 3 veckor sen --- King of the road |
|
| Hej så dyr är den inte ... kolla på Mekonomen kolla på ditt regnummer så hittar du priset på den | |
|
Handlar ofta här Länk Yttre spindelled ca 200:- Den sk inre spindelleden ca250:- Kolla även skicket på bakre bussningen! Ev en bra och enkel lösning att byta hela länkarmen |
|
|
fick priset 800 per sida på verksta. Det är inte själva leden som glappar utan i själva gummibussningen fram, upphängningen, som det är glapp, men priset för leden va som ni skrivit ca 250 undrar om någon vet nån verksatad eller liknande som gör det billigare än 1600 tackar för svaren |
|
|
bytte på min gammla 320 -93 1050:- ink spindelleder arbete å framvagns inställning hos BMW Danderyd i Sthlm för ca 3årsen. BMW Williams F1 Team. |
|
| tack ska kolla med dem vad de tar idag. | |
|
Betalade 1150kr material/arbete för byte av två spindeleder på Bmw verkstad detta var okt. 2004 och bilen var en 325i-94. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.