|
|
|
|---|---|
|
Förra ägaren av min m3gt fick för sig att plocka bort M-emblemet. vet nån vart man får tag i ett som reservdel?? "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" Jon | |
|
Testa hos BMW. Dom brukar ha just denna del i lager. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
OK, tack, du vet inte ungefär hur mycke den kostar? mvh jon "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" Jon |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
M=280 3=77 ca pris ///MVH Hasso Länk |
| Värt att veta, M3 GT hade inget M3 emblem från fabrik på bakluckan. | |
| Men vänta lite...vadå M3 GT SMG -96....?? | |
|
Ja, det är faktisk det, rent tekniskt.. ACS satte i en smg (1:a) i gt karossen efter haveri. -01 tror jag det var, innan den importerades hit till göteborg. "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" Jon |
|
|
Wow! unik bil! :) Men det är fortfarande GT:ns 3.0 motor? |
|
| Du seglade jorden runt när du var 11 år alltså! coolt! ensam eller? ;) | |
|
Ja, ´som jag förstår det, de e vad de uppgifter ja fått från tidigare ägare/servive historia. Fick den tillhanda nyligen, och funderar på att ställa ut den i sommar, du kan inte rekomendera några stora utställningar i sthlm trakten? mvh jon "Potential är bara önsketänkande så länge man inte uppfyller den" Jon |
|
hampe m3 |
Björnbårg, bildet, GT är såååååååå trevlig.. |
| Är inte alla GT -95:or? | |
| Den tillverkades/tog ut -95, men som du kanske känner till så registrerades endel av dom (oktober och efter ca) som 96:or, alltså som årsmodell 96. | |
|
Oj...Pininfarina släng dig i väggen...;) The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.