|
|
|
|---|---|
|
Lågt milantal + servicebok. Priset kan ju bli ruskigt bra på denna Länk | |
| Ja, en svensksåld M% är ju inte tråkigt!! | |
|
AMC863/GD63394 är INTE svensksåld!!! Den är regad 6/96! Vad är det för skojare?! Fel front har den också, skippa den. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
jag såg också att fronten inte stämmde. Att den inte är svensksåld kommer heller inte som en överraskning. Någon som tror på att den gått 13k mil.. |
|
|
"HD91" Jag är inte intresserad av bilen, utan tyckte det var ett bra objekt för dig att granska. Förhoppningsvis så klarar sig alltid någon från att bli lurad genom denna tråd. Ska jag åka M5 så ska jag helt klart behålla den jag har. Är helnöjd med den, men förmodligen så får den ett nytt hem i finland snart. |
|
| Går det att maila budgivarna på något sätt och förklara läget för dem? | |
| jo det gör det om man är reggad på tradera så kan man ta reda på mailadressen till användarna | |
|
Om budgivarna själva auktionerar ut saker så är det enkelt att skicka meddelande till dom, kräver dock att du är registrerad på Tradera. Man kan nog även som hall112 skriver ta reda på mailadresserna men det är inte säkert då Tradera nog vill att all kommunikation ska gå genom dom. ___ //Ulf |
|
|
Det finns endast 2st Sv-sålda M5-92, den ena är Lagungrön och den andra är Kungens numra sålda Avusblåa, det är inte vanligt med Sv-sålda M5 3,8, senast jag kontrollerade handlade det om 10 bilar, inklusive 2st Touring. Mvh Stephan |
|
|
har nu skickat mail till budgivaren och förklarat att bilen inte är svensksåld. Har även skickat mail till säljaren och frågat hur det kan komma sig att har skriver att bilen är svensksåld. Har även frågat lite om service bok + övriga papper som kan styrka miltal och även om den varit krockad. Har även frågat varför den har fel huv + njurar. Får se vad som händer nu |
|
|
Det är inte första gången man har sett att någon har skrivit sv-såld, fast att det är en import. Extremt dåligt med fel huv och grill. //Schnitzer |
|
|
hall112: Var det inte din gamla vita M5 Touring som var till salu på börsen för ett tag sedan? //Schnitzer |
|
| "Schnitzer" Nej det var inte min gamla. Jag kan maila dig några bilder på den om du vill det. | |
|
hall112: Ja, gärna! Du kan skicka dem till: m5.individual@gmail.com //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.