|
|
|
|---|---|
Selin |
Var kan jag köpa ett M-sportpaketet till bra pris till min 330 E46 -01. Vill också ha M speglar. Har mailat till stylabilen.se men får inte nått svar. Har de semester tro? Några tips på vart man kan vända sig? |
Kreuzspeiche |
Åk ner till Tyskland, där har de bra priser. Ett plus är också om man känner handlaren, då kan han köpa grejerna via själv och ge dig bra rabatt. |
Selin |
Åka ner till tyskland? mmm okej.. resa ner, hotell, bensin runt i tyskland för att hitta rätt ställe, köpa grejorna, rymma det i bilen(?) eller skicka skiten och betala frakt, möjligen hotell igen, resa hem,,, känns ju som om jag kan köpa skiten på bmw solna eller nått det blir ju lika billigt. För inte känner jag någon bmw m packet säljare där nere som vill ge mig ett bra pris heller. Tyska kan man ju inte heller... nja då lät det bättre med stylabilen.se och deras priser...om de nu vill svara på mina mail. Ingen annan som har något bra förslag?? Någon som kanske har bra känningar nere i tyskland som kan fixa hem ett paket till rätt pris??? |
|
Kolla dina mail, jag ber om ursäkt för det sena svaret. Mvh |
|
Selin |
Kanon!!! |
|
Razvan Terme Du får gärna svara på min BBS Challenge förfrågningar också. Det är 2 veckor nu ;-) /Fredrik Swärd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.