AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
929

Massvandalisering i Malmö

Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Hoppas förresten verkligen att ingen här blev utsatt för nattens massvandalisering vid St. Knuts Torg i Malmö:

Länk

Dom 2 som gjort detta borde få betala rubbet ur egen ficka. Nu blir det väl inte ens böter misstänker jag.
Visa användare
183
tånni
3.0 CS-73
325i touring -89
Jävla pissungar!
Det störiga är som du säger att de förmodligen inte för något straff/böter alls. Resulterar väl antagligen i högre försäkringspremier för oss istället...
Nackskott!!!

Min M5 E34: Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kul att behöva punga ut självrisk pga idioter. Jag har själv varit utsatt för en liknande sak för några årsen. Idioter som sprang över bilar på en gata.
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Mänskliga rättigheter borde inte gälla för dessa idioter för de har uppfört sig som skit= borde bli behandlade som skit...

Min Bil - Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Pung pisk på öppen gata!!

Länk

Ri
461
Rille330
330i Touring -02
-"Pojkarna, 15 och 17 år, hoppade på och sprang över mellan 30 och 50 parkerade bilar"

Ett lämpligt straff för dom där nötterna vore att att långsamt
bli överkörda av... låt oss säga... mellan 30 och 50 bilar?
cane
Hm, de greps på bar gärning mer eller mindre, och de är båda straffmyndiga. Skulle tro att de kommer att sitta med en kanske livslång kvarstad på framtida lön till försäkringsbolagen, beroende på hur mycket de har skadat bilarna... fatta om det är 50st hellack a 50tusen, = 2,5mille...
Conan99
Var väl antingen sketfulla eller gick på nåt ännu starkare? Hoppas dom får ett riktigt surt straff. Såna är inte värda skorna de går i ens.

Conan99
Njuren
Vi vet hur det kommer sluta ändå, vi lever i europas fegaste politiska styre: " Med tanke på pojkarnas ringa ålder tar socialtjänsten över fallet" = Vi hårt arbetande knegare betalar deras deras "vård" Prata med en soc-praktikant 2-3 gånger sen e allt över+vi betalar skadorna med försäkringspremierna.

BMW - i nöd och lust?
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Var väl tur att de togs på bar gärning.. men man kan väl inte hoppas på för mycket. Jag tror på Njuren´s scenario tyvärr.

BMW4EVER!
---
Min E39:a: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.