|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Har då fått min första BMW och har ett litet problem med den. Det finns färdigt i bilen "ställning" för en Motorola L7089. Den här "ställningen" är kopplad till stereon i bilen. Alltså om jag kopplar in telefonen i "ställningen" så fungerar stereon som Handsfree. Men problemet är att jag har en Samsung E700. Vet någon om det är möjligt att byta ut hela "ställningen" mot en som passar till min telefon ller om det finns någon typ av adapter som jag kan använda för att få det att fungera med min telefon. Jag var in på den lokala BMW återförsäljaren igår, men där visste de knappt vad jag talade om. Hoppas någon här förstår vad hag är ute efter. | |
|
Tja,, Jag har haft samma problem i min 330 CI men har en LG 3G mobil. Det finns adapter att tillgå och jag ringde till BMW Group i Göteborg och dom hade STENKOLL på detta. Nummer till dem är 031-706 1300 Prata med service killarna där så får du hjälp att hitta en lösning... MVH Chris - Min M3:a ser ut som en "Falafel-Vagn" men går som en Ferrari ;) - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.