|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
bmw320cab |
hehe är det RHP***? |
|
Behåll baklysena. Ny skylthållare a lá BMWCS. 19" M5 fälgar. M5 speglar. Fram: bort med emblemet i grillen och klisterlappen i rutan. Du är nära! Mycket läcker! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
*Större fälgar gärna 19" *Sänkning *Fyra utblås Sen börjar det likna något! Men nya fälgar är det första som bör fixas! |
|
|
* 19" alt 20" fälgar med polerad kant * sänkning * toning * bort med streamern * bort med M märkena FORT * m5 e39 sidospeglar * dubbla pipor, EJ 4.. blir då lite för mycket "jag vill va M5" komplex * mörka baklysen ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
svavelvinter |
2st 3-3,5" utblås på varje sida hade varit snyggt! Och absolut måste du fixa nya fälgar, de där gör bilen orättvis! Minst 20" ;) Gärna polerad kant eller kromade fälgar. M-logona hade jag tagit bort illa kvickt, tycker de är ganska skämmiga faktiskt, hade jag inte ens haft på en m5'a... Och den där streamern hade jag plockat bort, om du är äldre än 20? :) Mycket snygg bil i övrigt, mycket snygg som sagt... |
|
Jag skulle nog behålla fälgarna för att inte tappa massa prestanda. Men det beror väl på om du ska köra bilen eller bara synas i den. Snälla förstör den inte med kromade fälgar, man måste inte kopiera allt som är på MTV. M-blemet där fram kan väl få stanna, lite roligt med annorlunda placering. Men den på bakluckan ser tokig ut tycker jag, blir mycket "klotter" med både den, ringen-märket och firmanamnet på skylthållaren. Stremern i framrutan kan väl få stanna, värst vad alla är konservativa i den frågan. Men loggan på tröskeln skulle jag städa bort. Kanske lite sent om du har en sponsor redan :) Annars är det väl baklysen och slutrören som kunde få sig en omgång, finns dåligt med snygga baklysen men jag skulle inte köpa mörka till en svart bil. Tycker inte M5ans fyrdubbla slutrör är särskiljt snygga heller. Gör nåt eget smakfullt istället. ja det är mina åsikter, fast jag antar att du igentligen villa ha nya ideer istället för massa klagomål på det du redan gjort med bilen. |
|
Ragemannen |
Mina tips :) ¤Behåll Bakljusen ¤18" m3 fälgar med 235/35 däck fram och 245/35 bak ¤M logga bye bye ¤Stripe på rutan, bort med den ¤Klarglas blinker på sidorna ¤Nurnberg är manligt men ha resan på kort i stället Men som sagt det är ju i dina ögon bilen skall vara snyggast av dom alla inte i våra. Lycka till |
|
min första tanke är att backspeglarna måste bytas /Tony |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.