|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är ganska så slut på både inspiration och ideer, undrar vad ni tycker om bilen och skulle jag kunna göra nåt mer med den..... Är ganska så detalj petig av mig, men vet inte riktigt vad mer jag kan göra.... Vad tycker ni??? Min Bil Länk .:Kristijan:. | |
bmw_zoran |
skaffa trörre fälgar kanske ,, eller kjolpaket något riktigt fett |
|
Hejsan! Snygg bil Kristijan ! Större fälgar skulle definitivt göra bilen snyggare. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Återställa den till orginalskick? :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Håller med Patrik... Min M5 E34: Länk |
|
|
Större fälgar typ Breyton spirit 19" och en sänkning = mycket nice =) Mvh Jojje |
|
|
18" M5-fälgar och ta bort M-emblemet från strålkastaren. |
|
|
Lite prylar till motorutrymmet kanske? Exempelvis kolfiber insugningsbox. Jag skulle gärna sett bilen utan M-emblemet på strålkastaren och bort med dekalen i framrutan. |
|
|
Ta bort streamern, Rieger-detaljer och M-märket så är du i mål :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Större fälgar och borttagning av ///M-märken ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Den var nice! Personligen skulle jag byta ut bakskylt hållaren mot en hel svart och eventuellt ta bort streamern på vindrutan. Smacka på Rondell 18" Fälgar Y-Design och byta backspeglarna mot M5 varianten. Fälgarna skulle jag nog satsa på först! Lycka till! |
|
|
Kristijan: 19". sänkning . 4 utblås. Bort med streamern. Stabiliseringsstag. Tadaaaa. En mkt fin e39:a, Den ser mkt fin ut redan nu men streamern tar bort linjerna. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
M5 Speglarna missade jag. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| skaffa dig en riktig istället att kopiera M5 | |
|
Madmax. Varför har du M-paket på din 325?? bättre du skaffar dig en rikig M3 i stället.. Mvh Jojje |
|
|
Jojje81> Touché!!! ... Skrattar så jag väcker hela huset... Härligt med ringendekalen. Konstigt att inte fler uppmärksammar varandra i Sverige md dessa på. Så fort jag ser ngn med den så vinkar jag/ tummen upp eller så, oftast fattar de ingenting... *BAWORAK* |
|
| Toning och större fälgar | |
|
Ta bort ribban i luftintaget på framstötfångaren, bort m bården, ett par 19 el 20" fälgar..... Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
seyaa |
snälla ta bort speglarna med inbygda blinkers. skaffa ett par m5 speglar istället. tycker ja iallafall |
|
ta bort företagsnamnet på listen vid skylthållarn. Köp ett par eftermarknads M5 speglar. Köp Nya M5 fälgarna i 19" |
|
ErikNilsson |
Ta bort framrutedekalen. Det är väldigt stor 18-år-med-keps stämpel på den detaljen. Större fälgar 18-19" Eftermarknads M5 speglar 4 utblås baktill liknande M5 Sedan så har du en väldigt fin och eftertraktad bil! Jag hade inte rört en skruv efter detta. /Erik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.