|
|
|
|---|---|
|
hej på er alla PÅ min 328i-97så står det på färddatorn Check coolant level See owner's manual Det kommer alltid upp precis när man har startat bilen och när man har stängt av den! Vad betyder detta?? | |
|
att du ska kolla kylarvätskan såklart.. troligen har du för låg nivå eller så har sensorn pajjat, min är trasig å vistar det medleandet varje gång jag startar bilen.. men kollar som sagt hur mycke vatten du har i kylarn och om det är luftat ordentligt.. BMW Williams F1 Team. |
|
| var finns lufftarna?? | |
| Det kan nog vara luft kanske för det va en kyla slang som hade gått sönder övre slangen så jag fick den i dag o fyllde på gick väl i strax över liten. men jag har inte luftat mer än vid locket för nivån är bra är strax under max. | |
|
men jag har entt annat problem min färddator skrive checkcontro inactive se owners manual där står det tror jag står på tyska tag kontakt med en verkstad så gjkorde jag inspek 2 igår på en aktoriserad bmw verkstad men han sa att färddatorn vägrade komunicera med honom när han plugga in datorn.... ngn som har en aningh? //Divan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.