|
|
|
|---|---|
|
Vet nån något om denna fruktansvärt snygga bil ? Det är den röda med 17" BBS, 21000mil på powerbörsen(lyckades inte med att klippa in en länk) Får inget svar när jag ringer + att den varit ute ganska länge på annons. Är ute efter just en sån här, och den har rätt färg/styling enligt mej. Smaken är ju bekant som baken :o) Mvh Wahla | |
|
Länk Vet inget om själva bilen dock. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Gillar den, ovanlig färg och väldigt tidstypiskt tidigt 90-tal med hysteriskt stora BBS-krysseker och knallröd lack :) | |
|
Fick tag på förra ägaren(han som la ut annonsen!)till slut, bilen såldes i december, tyvärr. Han har bara inte lyckats få bort den från autopower, på nåt lustigt vis...Men skit samma, ringer nya ägaren och bjuder på den! Wahla |
|
|
Annonsen är inlagd 2005-04-30... ___ //Ulf |
|
| Såg det oxå, men tydligen var det sista datumet som han försökte ta bort den...Vet inte, han är väl ingen "hacker" | |
| Vet inget om bilen men jag tyckde den var skitläcker,som E38B12 skriver dom stora BBS fälgarna gjorde mycket på bilens utseende Mums. | |
|
Man behöver väl knappast vara ett geni för att kunna trycka på "Ta bort annonsen"?! M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Fälgarna ger mig ha begär. Hade suttit som handsken på min M535...;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Kan tycka att det är skitenkelt, men det var det tydligen inte för "Danal", fråga inte mej varför han inte får bort den. Sommarputsfingrarna vaknade direkt när jag fick se denna skönhet; Bil, fälgar, färg allt är i komplett harmoni :o) |
|
Paap Reeder |
Hej C.Svensson! Håller med du. Fälgarna passar M535 / E28 .... resten kan dock pressas ... eller lackas om. MVH /// Paap R |
|
RHT610/GK00543 tillverkad 9401, var till salu med eller utan åtgärdad växellåda förra året, 15tkr har jag för mig att reparationen skulle kosta, lådan bör dock vara lagad numera, en kommentar om fälgarna, dom är inte original BMW/BBS Krysseker, utan BBS egen design, 17" BMW/BBS Krysseker ser ut så här... Länk I övrigt ett vettigt utrustat exemplar i en för bilmodellen ovanlig färg, en av två solidröda 540iAT i mitt register, frågan är vilken färg detta ex. har Mugelloröd?, Inte Brillantröd i stället? Mvh Stephan |
|
|
Jag har nu pratat med både förre och nuvarande ägaren. Nuvarande vägrade sälja, trots att jag var beredd att låta honom gå rejält plus om bilen var i det skick som bilderna visade och naturligtvis gick bra.. Rätt bil får rätt pris... Färgen ifråga är tydligen samma som fanns på m3(e36) enligt förra ägaren, specialbeställd med denna. Mugel(lo?)röd är tydligen den rätta benämningen, allt enligt förra ägaren(som verkade veta vad han pratade om). Han var mycket ångerfull för försäljningen, och skulle köpa tillbaka den direkt om den kom ut på marknaden igen, speciell bil. Tackar för visat intresse och all hjälp. Men nu får jag leta upp den andra röda och bjuda på den... Lev Väl Wahla |
|
|
Wahla; Den andra röda, är denna.. Länk Bilhandlaren har en rätt speciell attityd, som han visade i en tråd här på sidan om just denna bil, tyvärr hittar jag i den tråden, den kan vara raderad? Mvh Stephan |
|
| Som om någon betalar 69 000 kr för den, yeah right... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.