|
|
|
|---|---|
|
Min fråga är,Chip till 535/88-93 Är det någon som kört bilen i bänk?. =vill se resultatet. Kammar,prisvärda, gärna med effekthöjning. Extraktorgrenrör, är det värt kulorna? Prisvänliga avgas.. Allt är en pris fråga=jag vet det.. Naturligtvis jätte svårt att svara på. men kanske finns det någon som har ett humm.. Just chip till en icke turbo bil gör mej skeptisk. /Hilding | |
|
Hur redigerar man? |
|
|
Min far monterade i ett Superchip från Motor Nord i sin 735iA. Har dessutom planad topp och sportluftfilter. Den märkte man skillnad på efter att chippet blev inmonterat. Den går otroligt bra i högre farter. Så bra så att jag inte vill tala om vad den passerade i hög fart. Det har ju blivit en effekthöjning, men med hur mycket har jag inte en aning om. Chipet har jag för mig kostade någonstans runt 2-3000 kr (var ett tag sedan). Trimkamaxlar ska också gå att beställa från Motor Nord. Då har jag för mig att det är Dr.Schrick. Går säkert att få tag på från något annat ställe också, kanske t.o.m. lite billigare. Dr.Schrick till M5 E34 kostade ca 16.000 kr när min kompis köpte (tidigare i år). Har inte direkt några priser på huvudet på prisvärda avgas, men jag kan tänka mig Ferrita eller Supersprint. Ska du ha ättrigare ska du köpa Eisenmann eller Kelleners. Det är riktiga kvalitégrejer. Min kompis monterade på Eisenmanns slutljuddämpare. Det blev grymt skönt ljud samt att det öppnar upp lite. Slutburken kostade ca 7000 kr, men det var det värt tyckte han. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
|
Hej.. Tack för snabbt svar. Men jag är inte intresserad av min kompis/granne grejer. Jag vill ha bevis innan jag köper.. Absolut inget ont om dej. Jag är jätte nöjd med att du svarade. Hoppas att du förstår vad jag menar.. Och jag hoppas att du läser raden ovan Mvh/hilding |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.