|
|
|
|---|---|
|
Länk Det var lite fult av kopiera den rätt av... __ ///M som i Mugge. | |
|
kolla mittkonsolle och instrumentbrädan... påminner det lite om E65 knaske? __ ///M som i Mugge. |
|
| "lite"... nej skrattretande beklagligt mycket! ;) | |
| Men lägg av, Mercedes har ju inga nya idéer alls. Det är som jag misstänkt länge, merca har haft värsta ågren för att inte de kom först med järv design och fräsiga lösningar som BMW nu har. | |
|
Tycker synd om alla handikappade som är förlamade i högerarmen som vill köpa en ny BMW, Audi, nya S-klass...:( M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
De kan kanske beställa en UK-modell :-D fast då blir det å andra sidan lite svårta att styra samtidigt... |
|
Tigerr |
detdär med "Distronic Plus är en annan nyhet som är både komfort- och säkerhetsinriktad. Tekniken är i princip en farthållare som även den är radarstyrd. I bilköer håller Distronic Plus avståndet till bilen framför, och bromsar till och med in till stillastående om det behövs. När trafiken kommer igång accelerar farthållaren upp till tidigare hastighet!" låter också bekant.. visst höll bmw på att testa med det för ett tag sen? men det kanske inte finns i bilarna än? |
|
Kom väl samtidigt som e60? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Aktiv farthållare gick att få till (sena) E38 om jag inte minns fel. Inte speciellt vanligt på dem iof. /Micke |
|
| God damn, vilka hjulhus!?!?... | |
|
Aldrig har det väl varit tydligare: "BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!" Klent, MB, Klent! Mvh, Kalle |
|
|
var inte så imponerad av den nya S-klassen __ ///M som i Mugge. |
|
| kolla på värmefläktarna (hålet som luft kommer ut ut) i mittkonsolen...nästan exakt samma som i e65..och kolla sedan lådorna under ser ut att vara från nån japansk bil | |
|
Pinsamt för MB! Min M5 E34: Länk |
|
|
där sjönk MB lägre än glocalnet ffs!!! ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Haha, Jag tyckte inte det var särdeles snyggt i 5 och 7 serien men här är det rent av fult. Finns den hos handlarna i sverige ännu? I så fall blir det raka vägen dit och håna dem lite för att deras designers saknar både fantasi och smak:P |
|
| Finns en passande slogan i stil med "BMW följer inte utvecklingen vi leder den". Passar ganska bra eller hur! Allt från dörrhantagen och fram är ju väldigt mycket BMW instirerat!! | |
| och där såg jag att Kalle hade skrivit samma sak =0P | |
| Hmmm... är det någon som kan se växelspaken på mittkonsolen? De verkar ha flyttat på den, ännu en "nyhet" ifrån Mercedes mao. | |
| Hej. Varför är ni mot MB? Jag ser mig själv som en bil-fantast, vilket innebär att jag gillar ALLA kvalitetsbilar, typ BMW o MB. Båda dessa bilar har sin egen charm o ingen är bättre än den andra, dom är underbara på olika sätt! Ibland kanske man tröttnar på en ylande högvarvig V10 o vill ha en maffig mullrande V12 istället, lr? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.