AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
733

nya ac-7:an

Länk den faceliftade versionene av e65 i ac-schnitzer utförande
Så ohyggligt osmakligt med plaststyling på en E65!!! ACS får vara hur dyrt och "exklusivt" som helst, men i mina ögon ser det ändå ytterst Biltema-mässigt ut. Låt gå på en spygrön Kadett -88, men på en BMW 750 -05... Urk!!!

//Chrille
Paap Reeder
.... ju fler bilder man ser på nyare BMW desto nöjdare blir man med sin E 32.

Skulle man exvis vinna ... "många pengar med råge".. så inte skulle jag köpa en E65 från ac.
Min plan i s f vore att återställa E32:an i nyskick mellan stötfångarna .... ingen bra affär i sig men det vore inte heller att köpa en ac E 65 ty efter 1:a året har den tappat dubbla renoveringskostnaden för min e32:a.

MVH /// Paap R
ja tycker att den är mycket snyggare än orginal i alla fall...den är även snyggare än den förra e65:An
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Såg en "olivfärgad" Schnitzer i Malmö igår, stod ACS6 på ena sidan & "vanliga" AC-märket på andra... Såg trevlig ut.

328án: Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Såg lite konstig ut, men det är möjligt att man vänjer sig. Tycker att den ser bättre ut när den kommer från Alpina än från AC-Schnitzer, åtminstone den versionen.

//Schnitzer

Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!!
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Tyckte inte heller det var lyckad styling pack, det här...

Micke K. Länk
Reperbahn kit...
Paap Reeder
.. klockrent PowerMac!

MVH /// Paap R
bi
241
bimmern
Bmw 740IA -99
Tycker fortfarande första versionen av e65:an är snyggast.. tycker detv är nått konstigt med lysena i faceliften...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.