|
|
|
|---|---|
|
Hej jag funderar på att sälja min 323:a och undrar lite vad jag kan få för den? Bilen i fråga är en 00:a som gått snart 5000 mil. bilen är nyservad hos m-bilar i v-ås och svensk såld. tycker själv att den är i bra skick! utrustningen är väl ganska basic 4*elhissar xenon elstolar vita blinkers och bmw 7 ekrade fälgar så vad tror ni vad kan jag få för den?? | |
| glömde skriva att fälgarna är 17" och färgen är stålgrå metallic | |
| 125 kkr? | |
|
140´ |
|
| vart hittar ni alla dessa billiga bilar? | |
|
Tror att 140k är ett realistiskt "prutat o klart"-pris! Letade lite på blocket och fann väl inte så mycket, men ci-modellen är knappast lättsåld i dagsläget. Hittade en jag länkar till- begärt 159k - utannonserad början på juni. Länk |
|
| Sportstolar? Har du några bilder så vill jag gärna titta på dem.. | |
|
Snygg färg.......= ) Minus för den minst sagt tunna utrustningen. Jäklgt låga mil i alla fall. Har den blivit stående i nån bilhall länge mellan några ägare kanske......? Tror på ett slutpris nånstan mellan Jakens och Anders S. gissning. Lycka till i alla fall. |
|
| Jag håller med om att slutpriset troligen hamnar på 140-145. Men förstår att du tycker det är lågt... 5000mil var juh faktiskt rätt lite | |
|
Åsbrink om du är köp sugen så måste jag säga tyvär! Har en som ska köpa den för 150 om banken är snälla och lånar honom pengar :) |
|
|
Det finns en del varierande priser runt landet! Här finns en för 137' som det säkert går att pruta på! Länk För att en 323 Ci skall vara lättsåld krävs att den har full servicehistorik med kvitton (på länkarmarna!) och ifylld servicebok. Sportstolar, minst halvskinn. Välutrustad och välskött samt H/K för ljudet. Det var en mycket negativ artikel i DN lördagen den 11/6-05 om en ledsen ägare till en 323:a -00. Han hade tydligen råkat ut för allt inkl. motorhaveri. Kanske finns den att söka på DN:s hemsida |
|
|
P0nta Grattis till mycket bra betalt om du får sålt den för 150"! |
|
|
Ja gratulerar. Inersannt tråd för övrigt. Har själv tänkt sälja av min i början av augusti eller senare. Förhopnningen låg ju på att man skulle kunna få ut en 150' för den. nu vet jag ju i vart fall att det inte är omöjligt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.