AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
12.824

Z- Träff i Jönköping ?

Sida 3 av 7
Z3M-power: Träffen blir av. Mer info kommer snart!! Maria är på semester och vi planerar klart och sänder ut info så snart vi kan och hinner.
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Hej alla Z-vänner.

Idag har Mikael Hasselfjäll och jag haft en meeting ang. våran träff, och detta har vi i nuläget kommit fram till :

* Träffpunkt BMW Jacobssons parkering den 20 Aug kl:13-14.00
* Liten presentation om oss/våra bilar
* Cruisingrunda i våran vackra stad
* Resrutten håller på att planeras
* Dela ut sponsormaterialen på ett trevligt sätt
* Ev. kommer Micke Olsson att göra ett reportage/fota våra bilar
* Lätt lunch/fika någonstans under färden
* Tillbaka till Jkpg för mer trevligheter för det kvällspigga Z-folket

Varmt välkommna!

/Maria

z4
29
z4-Micke

BMW 330iM 2006
Hej alla!
Som det ser ut nu så kommer även den lokala tidningen och gör ett reportage och fotar. Som Ni ser i Marias tidigare mail så börjar allt falla på sin palts. Hoppas bara vädret gör detsamma så vi kan köra öppet.
Hälsningar
Mikael Hasselfjäll
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Kul att lokaltidningen vill komma och göra reportage, tack Mikael att du ordnade det!

Nu hoppas vi oxå på att det ska dyka upp ett gäng med Zór, för det här kommer att bli kul.:-)

Idag på fm. åkte jag ner till Tony på Däck o Fälgcenter för han skulle sätta dit spacerplattorna från H&R som han beställt åt mig. Måste bara få säga att Tony är så väldigt noggrann och hjälpsam på alla sätt och vis. Verkligen serviceminded.
Med mina nya fälgar och spacerplattorna ... vilken skillnad det blev, läckert!

När jag sen stolt och lycklig skulle åka därifrån, öppnade sig himlen .. och regnet bara vräkte ner över min nytvättade pärla.Typiskt.
Hoppas vädret stabiliseras lagom till träffen, för vi vill ju helst åka öppet :-)

/Maria

PE
144
PEH61
X3 30D -14
Z4 3,5 iS -10
Jag hoppas få tid att hänga på med nyköpta pärlan, ju tidigare på dagen destå bättre har kräftskiva på kvällen som inte får missas

// PEH
Skall till Finland på "konferens" med jobbet. Så det kan bli väldigt tajt med tiden, men skall göra ett försök att hinna dit men jag kan tyvärr inget lova.

Mvh D:son

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Har nu fått besked om att BMW Jacobsson vänligen och gärna ställer upp att öppnar portarna för oss Z-ägare på lördag kl:14.00. För den som är fikasugen, finns kaffe med något gott till.

Träffpunkt: Mellan kl:13-14.00 Parkeringen BMW Jacobssons, Herkulesvägen 25. Karta: [IMG]Länk

Mvh
Maria

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Vet inte vad jag gjorde för fel med länken?
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Om någon inte skulle hitta, så kan ni ringa mig för vägb.0707716016 eller Mikael Hasselfjäll: 0705613699
Z3
17
Z3M-power
Z3 M-roadster-97
518i -84
Eller häng på närmaste Z... den skall nog till träffen ..*ler*

Vi ses..!!

BMW M-power
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Maria,
Ligger Jacobsson norr eller söder om järnvägsstationen?

//Hans

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
xoa, Jacobssons ligger söder om järnvägsstationen. Ska försöka lägga in en länk på vägb. från stationen

Länk . Gå gärna in och leta på Eniro kartor/vägb.

Länk för att få en detaljerad beskrivning på hur du, och ni andra ska hitta dit.

Mvh
Maria

Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Länk

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Någon som vet ett trevligt Hotel att bo på när man kommer till Jönköping?

Mvh Mr Z4
z4
29
z4-Micke

BMW 330iM 2006
Vill du bo hyfsat billigt så är Ibis Hotel ett bra alternativ. Sedan finns Formule 1 också. Sedan finns det hotel på Eurostop. Där kan man också låsa in bilen bakom grindar. Vill du bo mitt i centrum så är John Bauer hotel bra. De har garage också. Likaså Klosterkungen ligger mitt i smeten, men har inte garage.
Hittar du inte numren så kan du alltid maila mig på mikael.hasselfjll@telia.com
Mvh
Mikael Hasselfäll
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Mr Z4, kan dessvärre inte rekommendera något eftersom jag aldrig bott på något hotel här i stan, men kolla gärna in några av dessa, och hoppas du hittar något som kan passa:

Länk
Länk
Länk
Länk

Mvh
Maria

Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Tack för hjälpen

Har hittat tre hotel som verkar ok...

Ska bara försöka bestämma mig för vilket :)

Mvh Mr Z4
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Var kan man tvätta bilen med högtryckstvätt när man kommer till Jönköping.

Mvh Mr Z4
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Är det några Z-Vänner som tänker komma till Jönköping redan på fredag kväll?

Mvh Mr Z4
z4
29
z4-Micke

BMW 330iM 2006
Kan nog ordna så vi kan tvätta med högtryck på mitt företag om du vill. Både Maria och jag finns i stan på fredagskvällen. Så vi kan säkert ses för en pratstund eller kurva. *S*
Mikael
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.