AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
12.830

Z- Träff i Jönköping ?

Sida 1 av 7
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Hej alla Z-vänner!

Jag vill med denna tråd kolla intresset kring en Z-träff här i Jönköping, förslagsvis lördagen den 13 Augusti. Jag och yatooil har tänkt planera den här träffen tillsammans, och vi hoppas naturligtvis på att många Zór kommer.

Deltagare som kommer på Z-träffen, kommer att få chansen att vinna mycket fina priser. Dessa vinster sponsras av Jacobssons Bil Jönköping.

Kom gärna med önskemål på program eller synpunkter.

Mvh
Maria

Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Skulle vara kul, har inte koll på vad jag håller hus då men
passar tidpunkten så kommer jag!

"Z4 love it"
Har semester då, så jag kan komma.

Fredrik M
Jag kommer!

Sthlmsgänget - Kommer ni denna gången?
För informationens skull så är det just den helgen BMW CS har stora årsträffen på Knutstorp och i år är det dessutom 20-årsjubileum för klubben.
Räkna med MYCKET bilar i skåne då! Länk

///Micke
Touringklubben: Länk
Då tycker jag att Jönköpingsträffen flyttas till en lämpligare helg.

Fredrik M
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Vi har nu bestämt att vi ska flytta fram den tilltänkta Z-träffen till den 20 Augusti istället. Vi hoppas nu förståss på att detta datum är bättre.
Z-ägare, boka nu in denna dag i era almanackor, för det kommer med all säkerhet att bli kul!

Mvh
Maria

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Maria: Lägg upp lite info om träffen här Länk (klicka på "Add event details" till vänster under kalendern) så ser jag till att det skickas ut mail om det hela till samtliga som lagt upp sin profil där.

/Masten

Det går alldeles utmärkt att använda sökfunktionen!
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
Tack Mattias, har nu lagt upp lite info.
Visa användare
165
Göran Benjamin
635CSiA -84
2002 -75
320d -12
2000 Touring -72
318i -88
Hej alla Z:ägare,

Kom till BMW CS 20-års jubileums träff helgen 13-14 augusti på Ring Knutstorp. Vi har ett gäng tyska Z1:or som lovat att komma till träffen. Det vore kul med en komplett samling Z-bilar.

Välkomna
Göran
Ordf.
BMW CS
lite långt till skåne.... men jönköping 20 AUG låter ju inte fel. Lite tidigt att bestämma sig men det låter lockande.
Hoppas ni inte börjar för tidigt såp man hinner i tid från Stockholm.
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Hej Alla Z-Vänner!

Klart att man kommer till Z-träffen :)

Maria, det vore roligt om du kunde få MH-GTR gänget att dyka upp där med sina testosteronproppade M coupe'er. Dem finns ju i J-ping.
Mr Z4: Stanna till i Växjö då, så får du sällskap av 2st M Roadstrar ;)
Hejsan.

Både Jönköping och Knutstorp ligger ju innom en bensintanks håll från Lund (eller åtminstonde två, i fallet Jönköping), så det låter lockande.

/ Fredrik
Jag är i trakterna fram till den 12:e Aug innan jag åker tillbaka.
Vore kul om det skulle kunna ha något i början av Aug.
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Yatooil!

Klart att Vi kan mötas upp i Växsjö!

Ska bil skoj med Z-Träff!!!

Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Zredrik!

Intesserad av att möta upp mig vid Lund när Ni ska till Z-Träffen!

Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Hmm låter som det kan bli bra uppslutning, det är nog det som krävs om man skall gasa ner ifrån STH för en träff.
Maria och ni andra i Jönköpingstrakten vi kanske kan mötas upp på måndag EF , jag skall till boda....? nån mil ifrån husqvarna för att inhandla lite extreme vandrings/klätter prylar då.

"Z4 love it"
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
I nulägen har vi fått ihop 9 st Zór .. hoppas att många fler ansluter sig till träffen.:-)

Kenta, det hade varit jättetrevligt att ses, men tyvärr är jag bortrest på måndag och är inte hemma förrän på tisdag.

Trevlig midsommar !

Mvh
Maria
Visa användare
16
Z3_TJO
520d -09
Z3 2.8 -98
Möjligen kan jag komma på träffen i Jönköping. Eftersom jag är nybliven Z3-ägare, undrar jag vad ni brukar göra på sådana här träffar ??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.