|
|
|
|---|---|
|
Jag har hittat en beg cd växlare till en bmw 728 -00, tror ni den passar till en bmw 730 -95:a ? jag har en business Rds. Och om det skulle funka, vilka kablar behöver jag? och var kan man köpa de , och c:a pris ? tacksam för svar | |
|
Mycket intressant fråga som jag nyfiket följer. Har en -97 med det i tyskland moderna mediet kassettband och min samling med band är skänk till myrorna för typ 15 år sedan Hade suttit fint med en växlare eller en ipod (typ) Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
Scheckheft |
Hej Att läsa: Länk Mvh Scheckheft |
|
scheckheft: då kan man alltså säga att en cd växlare från 2000 inte på en bil från 95, det var iaf det jag utläste från den sidan |
|
Scheckheft |
Hej Jag ska villig erkänna att jag inte är någon större expert på cd-växlare men from faceliften satt en annan cd-växlare i E38. Jag är osäker om de passar till en 95:a. Men det finns säkert folk här som har bättre koll än jag. Mvh Scheckheft |
|
Det går utmärkt att montera den senare PI-växlaren i en bil förberedd för P-växlaren så länge man har TV-/Navi-skärm i bilen. Har man inte skärm går det också men då måste man dra ny kabel hela vägen fram från CD-växlaren till instrumentpanelen. Allt som behövs är en ny kabel och lite knyppling och detta finns redan beskrivet här på forumet. Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.