AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.107

Cd växlare

pa
18
patrik_persson
Bmw 730 e38 -95:a
Jag har hittat en beg cd växlare till en bmw 728 -00, tror ni den passar till en bmw 730 -95:a ? jag har en business Rds. Och om det skulle funka, vilka kablar behöver jag? och var kan man köpa de , och c:a pris ?

tacksam för svar
Mycket intressant fråga som jag nyfiket följer. Har en -97 med det i tyskland moderna mediet kassettband och min samling med band är skänk till myrorna för typ 15 år sedan

Hade suttit fint med en växlare eller en ipod (typ)

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:3527066
www.bimmer.se Länk
Scheckheft
Hej
Att läsa:
Länk

Mvh
Scheckheft

pa
18
patrik_persson
Bmw 730 e38 -95:a
scheckheft:

då kan man alltså säga att en cd växlare från 2000 inte på en bil från 95, det var iaf det jag utläste från den sidan
Scheckheft
Hej
Jag ska villig erkänna att jag inte är någon större expert på cd-växlare men from faceliften satt en annan cd-växlare i E38. Jag är osäker om de passar till en 95:a. Men det finns säkert folk här som har bättre koll än jag.

Mvh
Scheckheft

Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Det går utmärkt att montera den senare PI-växlaren i en bil förberedd för P-växlaren så länge man har TV-/Navi-skärm i bilen. Har man inte skärm går det också men då måste man dra ny kabel hela vägen fram från CD-växlaren till instrumentpanelen.

Allt som behövs är en ny kabel och lite knyppling och detta finns redan beskrivet här på forumet.

Mvh Björn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.