|
|
|
|---|---|
|
Finns en E38 740 -00 till salu i Tyskland som enligt beskrivning har Highlight interiör. Jag trodde först att det var fråga HighLINE interiör, men bilen i fråga är utrustad med M sportpaket (mycket ovanligt på E38, och stor vill ha-faktor...) vilket vad jag förstår inte gick att kombinera med Highline interiör. Jag fick inte en enda träff på HighLIGHT med sök-funktionen. Är den någon som hört talas om det och vad det innebär? Micke | |
| Det MÅSTE vara Highline-interiören. Allt är ju möjligt via Individual. :) | |
Scheckheft |
Hej Det fanns fyra olika varianter av Highline (ej Highlight - det är kromdetaljer interiört) : Scarabäus, carbon, antracit och nachtblau. Detta direkt från Indivudualavdelningen. Namnen anger exteriörfärgen på bilarna. I kombination med exteriörfärgen fanns specialtillverkade interiörvarianter, bl a skin med piping. Dyrast att beställa var carbon. Nej, Sportpaketet fanns inte i kombination med dessa. Om sportpaketet har jag skrivit här: Länk Vill du ha mer info får du maila mig privat. Mvh Scheckheft |
Scheckheft |
Hej Ett förtydligande: highlight interiör är bla kromade detaljer runt växelspak, högtalare mm. Bilder här: Länk Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft, Riktigt läckert med krominslagen tycker jag! Tack för infon! Du verkar ha bra koll på E38. Micke |
|
| Kan man köpa highlight-delarna lösa? Särskilt den där växelspaksknoppen skulle sitta j*igt fint. Går det att få fram BMW:s part numbers på de grejerna på något vis? Är ju (tydligen) lögn i helsike att hitta något i ETK om man inte har chassinr på en bil med just den sökta utrustningen :( | |
Scheckheft |
Hej Varsågod: Länk Däremot orkar jag inte översätta men du har ju numren. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.