|
|
|
|---|---|
|
Är spekulant på en 323ia -85´a. Provkörde den, men tyckte att det som 'inte hände' nåt vid låga varv, kändes riktigt slö. Den borde inte vara slut i motorn, har bara gått 15000. Ska det vara så, eller vad kan vara fel? Trodde det skulle vara liite drag i dem... Förresten, är det katalysator på dessa bilar? /K | |
|
tjenare! Om man säger så här.. jag har erfarenheter av två st 323:or en -85:a och en -86:a visst är det så att det ínte finns nått vrid på låga varv, så ska det vara. Det är inte förän efter 3500-4000 varv det börjar hända saker vill jag lova! :) så det är helt normalt /Johan King of the road |
|
Crusty |
du ska va glad att det händer nått efter 3500-4000varv iallafall! På min bil händer det inte mycket, möjligt vis att stereon inte hörs lika högt! =0) 318i 113hk 0-100 på 11,7 sek! RESPEKT! |
Aldric |
Crusty, det finns hopp <--------- ;) |
| Crusty, min förra; Compact 316 gjorde det på bättre tider... | |
| Enligt modellguiden tar en 316 1.9 compact 12,3 sekunder på sig till hundra. Gäsp... | |
Crusty |
Powerkjell....tiderna har jag tagit ur modellguiden...själv kör jag på 5 sek blankt!!! =0) |
|
inte illa.Så du slår alltså min M3:a he,he....nä skulle inte tro det. Mvh Ricke |
|
Crusty |
Till dig som verkligen trodde på mitt ironiska inlägg...skärp dig! DET VAR ETT SKÄMT!! =0) "The Blue BMW" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.