|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle oxå kunna tänka mig att brumma ned till HBG om det blir på söndagen. /Fredrik |
|
|
Vad gött!!!!! många som verkar intresserade ju! Blir säkert bra! Verkar som om söndagen den 31 Juli blir bra! Firemeup: Hade varit skit bra om du kollar på en route. Kollade lite på karta innan. Om man kanske träffas i tomelilla sedan brösarp-kivik-vik-simrishamn-brantevik. Turen kan ju typ sluta i ystad kanske.... bara en ideé. Maten skall man heller inte tumma på.... HenganZ3 |
|
|
Ystad, blir ju rätt långt iväg för oss som kommer norrifrån. Jag ser ju hellre att eventuell åktur slutar i HBG igen. /Fredrik |
|
|
Hur blir det nu? Kommer det bli någon träff? Skulle vara bra om någon som känner till området kan komma med något mer förslag på åktur (som slutar längre norrut än Ystad kanske). Jag kommer gärna, men är nyinflyttad i Skåne så jag känner inte till vägarna alls. //Martin |
|
|
Åker gärna med på österlen ,bor i Hörby trakten Boställarn |
|
| Det är ju klart tråkigt väder. Skulle ju inte skada med liiiiiite sol. =) | |
|
Blev det någon träff? /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Tyvärr inte. Intresset verkade rätt svalt, kanske berodde på det dåliga vädret den sista veckan. Jag hoppas det finns intresse för ett nytt datum. //Martin |
|
|
Jag är på för nytt datum, men det behövs nog att någon tar tag i saken och säger "här blir det". Jag ska byta dämpare bak på Paulssons Bil på onsdag och tar gärna en dag efter det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.