|
|
|
|---|---|
|
Idag, nu på morgonen fick jag äntligen tbax min bil. Den ser ut som när jag hämtade den första gången! Helt ny! Jag e så glad!!!!Snart är det semester då blir det till att åka till Tyskland! Trevlig sommar på Er alla! | |
|
Skönt att det ordnade sig! Trevlig resa ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Vad har hänt med bilen? Lackbehandling, något som har blivit åtgärdat ?? Trevlig resa till tyskland... Se upp för mig i backspeglen i vänsterfilen på autobahn ;-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Fick bilen nästintill totalvandaliserad på Arlandas långtidsparkering. Lackbehandlad= Ja det behövdes, nya lyktor m.m | |
|
Nä fy fan!!! vilka idioter! Kul att resultatet blev bra! Vart det omlack på hela bilen ?? Vad hade idioterna gjort? Hoppat på bilen? eller "bara" repat den ?? Skottpengar på de idioterna... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Det blev omlack av hela bilen...de på bmw tyckte att det blev snyggast. Idioterna hade försökt ta sig in i bilen men misslyckats då larmet måste ha gått. De hann ändå repa o buckla hela främre delen av bilen.De tog även lyktor,Regskylt ,allt som satt löst utanpå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.