|
|
|
|---|---|
|
Jag hoppas att det inte är alltför många som lurats att se denna film, men till Er som har sett den: Var i helsikke hämtar man inspiration till dekoren de har på de där M5(?):orna?! dekaltrim.nu? | |
|
Tror det är USA trimfirma. hade det på tungan. Inte erbuni utan DDDDD. Tror för övrikgt att de inte var M5 or utan 530. Insugsljudet var precis som på min 525. |
|
|
Förlåt hjärnsläpp tror det kan ha varit vilken av sexorna som helst. Om man har filmen kanske man kan titta under när de flyger omkring lite varifrån avgasrören kommer. Kan ju vara v8. |
|
|
Enda roliga med den filmen var biljakten med M5 kopiorna... Bilarna är inte M5. Tror inte filmbolagen vill bränna mer pengar en nödvändigt på biljakter, utan använder vanliga standardbilar som dekaltrimmas. Dessa hade om jag inte såg fel hela M5 kittet inkl 4 pipor bak men inga M5 speglar. I slutet av biljakten när bilarna slår runt ser man motorn på en av "M5'orna" och det är en vanlig rak sexa! /Rickard |
|
|
Jag har inte sett filmen men svarar iallafall. Var det e34 eller e39? Om det är e34 ni pratar om så är det ju faktiskt raka sexor i de m5'orna. Men jag tror väl knappast att filmbolagen lägger pengar på en original m5 till inspelningarna. "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Det är E39. E34 hade inte 4 pipor bak... /Rickard |
|
|
Ok. Philip S skrev att det lät som hans 525 -91 det var därför jag trodde att det var en e34. "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Jo men jag kan tänka mig att de flesta nyare raka sexorna låter väldigt lika med sportfilter, då konstruktionen är snarlik. Åkte sedan hem med lite inspirerande körning och gött inslugsljud. Så hemst var det inte att de voltade e34or. DINAN tror jag har den randen i de proportionerna. -Phil |
|
|
Så hemst var det inte att de voltade e34or. Det råkar ju faktiskt vara E39:or... Jag är ingen fan av E39, men jag trodde det var M5:or pga utblås x4 och de kantbreda njurarna, hann inte registrera fronterna dock. |
|
|
Njä jag tror inte de hade M- fronten eller speglarna. Men fyra utblås och kanske lilla läppen på bakluckan. Jag registrerade inte heller så värst mkt. Var väldigt trött men vaknade till lite när jag hörde insugsljudet. Det är inte så att jag inte gillar e39. Men det hande kännts jobbigare för mig som e34 ägare om de voltat några fina royalblå M wannabees. |
|
| Är säkert 525or, mindre motor finns inte till E39 i USA. | |
|
Jah, fih fan... Att de aldrig kan göra en ordentlig film! Vi (BMW-folket) hör nog inte till producenternas kundkrets... |
|
|
Men vem har fixat den röda BMW 7-serien i nya Taxi filemn?? Mr.Alpina |
|
|
Tyckte jag skymtade den på MTV Westcoast customs kan vara som jag drömde. -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.