|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er alla glada! Jag har precis inhandlat en mörgrön metallic M3 E36. Och ser i papprena att det står BMW M3/4. Jag förstår inte riktigt varför... Nån som har nån bra idé eller bättre, koll ? Är det någon som vad som är standard på en M3:a. T ex om elhissar är orginal monterat eller tillval ? Jag läste nånstans att man kan ta reda på hur bilen var utrustad vid försäljningen. Vet nån vart man tar reda på detta ? Tacksam för svar, Robert L | |
|
ja du... enligt VV så har jag en röd touring men så är inte fallet :) BMW Williams F1 Team. |
|
|
BobbyBuster, du har helt enkelt en 3/4 M-bil bara. Nej, jag antar att det är en fyradörrars limo du har. Det låter ju mest troligt. Någon annan Vet säkert bättre. |
|
|
M3/4 är en beteckning som BMW Sverige använde, Coupe kallades M3/2, medan M5 Touring hette M5/5. Elhissar bak var tillval på M3 4-D, fram standard, beställ utrustningslista från BMW för alla detaljer. Mvh Stephan |
|
|
Utrustningslista från BMW ? Just för min bil eller för standard M3 -95 ? Jag kolla genast imorgon. Tack för att ni tog fram det uppenbara (Som man ser i efterhand...) Bobby |
|
|
BobbyBuster; Just för din bil, var det jag tänkte på. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.