|
|
|
|---|---|
|
Vad sägs om att ha dessa bilar i sitt garage?, Bland annat tre BMW, av modellerna 735iA E23, 745iA E23 och en 850i 6vxl, alla i ypperligt skick, en fröjd för ögat;) Helt klart imponerande. Länk Mvh Stephan | |
|
Är man ekonomiskt oberonde så kan man leva ut sina drömmar och fanatsier om t.ex bilar,förövrigt verkar det vara enorm puts på sakerna. mvh |
|
| Ja det skulle inte vara helt fel..Har man pengar så... | |
|
Jag gillade den vita SL600:an mest :) Mvh, Kalle |
|
|
kalle: samma här, SL:en va riktigt clean! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Måste tillägga att det ser coolt ut med betonguppfart till huset. mvh |
|
|
otippat kalle ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Funderar själv på att samla, 1 st 02:a, 1 st E21 och 1 st E30. Behöver inte bli så dyrt, hoppas jag. Keep your distance! |
|
|
Väldigt fina exemplar! Fick kontakt med en kille i helgen som har importerat en Pontiac Ram Air från USA. Han hade fått hjälp av en kompis med allt och hade sedan varit och kollat på den i Florida. Pratade med honom om importering från USA. Skulle vara kul att ha en M5 3,6 -93 US-Version. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
| Ja, det är viktigt att ha hobbies...jag paxar Trans Am:en! Najs... | |
|
Jag tror jag fick en ny idol, fast lite bättre smak kunde han ju ha haft ;) Verkar vettig annars, hifiintresse osv... :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Inte alls illa, eller snarare, fy s-tan så häftigt! Dräggel, dräggel, vilka bilar, vilken puts, det är en ren och skär glädje att se att så många vackra och feta åk hamnat hos en så intresserad och tät snubbe. Må de få en lång och härlig ålderdom och förhoppningsvis en dag hamna på museum eller något, långt från alla klåparskruvare som annars har sönder dem! :o) :o) |
|
|
Helt klart tufft! Håller själv på att bygga upp en liten Bmw- samling. Hittills har jag dock bara en 02:a och en e28:a...;) Men det ska bli fler! Min M535i: Länk Mvh Tjäder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.