|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Måste bara ansluta till en annan tråd under 5-serien där ngn med en 525:a rökte en framhjulsdriven bil i på en krokig väg ... tror jag det var. Jag irriterades idag över en svensk framhjulsdriven bil ...trots att jag har aktier i bolaget .. men ...nån måtta får de allt va´! Att den inte mäktade med 12 pigga cylindrar på rakorna var väl väntat ... men så kom vi till en rondell. Jaha .. hur gör man nu funderade jag? ... jag gör som på Tullinge -->... i med S ...en kortis med 4-kolvsoken ... i med 1:an .... och sedan är det bara att drifta igenom med lagom effekt .... med tvåan i väntläge ... och elspjällen lätt eregerade ... Alla kattmatsburkarna - hustru hade skickat ut mig att handla Pussi-kattmat på konsum med M70:ian - hamnade i högerdörrens myntfack och blev ovala till på köpet. Först trodde jag den andre ... som låg i vä-filen kört rakt fram .... men så dök den slutligen upp i backspegeln igen ... ivrigt hoppandes från sida till sida .....då den försökte få min bakre nummerskylt inom synhåll igen. Skall aldrig göra så igen ... men man blir aldrig riktigt vuxen. MVH /// Paap R |
|
;) Mvh Janne. |
|
| Var det svårt att förklara de icke sfäriska pussi burkarna när du kom hem till frugan, Paap? | |
|
Hhahaha jo jag tappade min ram till min stereo i lördags kväll. Missade att min kompis öppnat rutan. Som tur var så kunde vi plocka upp den senare. Hon kanske är van vid lite omskakade varor?! -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.