|
|
|
|---|---|
|
Tjena, ska hjälpa en kompis att komma över till den enda rätta sidan, dvs bli BMW ägare. Han har tänkt att lägga 100 000 på en bil och en 528 Touring, men skinn, automat och standardkittet står på önskelistan. Min fråga är om detta är en möjlighet, kan man få en ärlig 528 97/98/99 med ca 15 000mil för detta, eller är det bara "hejsan kompis, mücket fin.." -bilar därute? Gärna tips ifrån någon som letat efter liknande objekt. | |
|
Det ska inte vara några problem att hitta! Satsa på en svensksåld bil med full dokumentation. Glöm inte att kolla rosten! Mvh, Kalle |
|
|
Det går garanterat att hitta en 528i T för dessa pengar men det gäller att ha tålamod och kolla upp objekten ordentligt. Pga allt "skräp" som importerats så har även de med ärliga bilar behövt gå ner i pris för att överhuvudtaget kunna bli av med sina bilar. En mycket snålt utrustad men med garanterade mil och 1 års garanti för under 100' Länk Här är några andra på Blocket som åtminstonde på bild ser ok ut Länk Länk Länk Länk Den nästsista ovan har varit utannonserad ett bra tag. Finns massor av 528 T och priserna ligger från 75' till närmre 200'. ___ //Ulf |
|
| Det är som jag misstänkte, det finns, men man får passa sig för alla minor som finns därute. | |
| Hmmm.. nummer 3 i Programmers lista finns här i Karlstad, den är allt annat än "toppskick", iaf vad jag sett. | |
|
Det är väl i så fall förklaringen till att den inte har blivit såld med tanke på att den varit ute ett antal månader på annons. Som sagt, många bilar ser bra ut på bild... ___ //Ulf |
|
| ..jepp så är det, men de andra 3 ser bra ut. Skickat dem vidare till min kompis så får han luska vidare. Tack för hjälpen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.